Cari Blog Ini

Senin, 12 Desember 2011

Galena - Toq stava / Галена - Тоя става

New Official 'Bulgarian' Music Video

Watch and download full video, mp3 link here,



This video, you can download with IDM (Internet Download Manager) 


Download versi mp3 dibawah ini


Galena - Toq stava / Галена - Тоя става ТЕКСТ / LYRICS :

Ако ме търсите съм на лов -
има ли за мен някой готов?
Готвя му нещо любовно,
трайно и силно редовно..
Ето пред мене фиксирам го..

Припев:
Ще кажа:
Тоя става, тоя става
да ми спира въздуха.
Тоя става, тоя става,
сладко да ме наранява.
Тоя става, тоя става,
да ми причини щета.
Предварително му се прощава!

Първо основното - главното,
после съвсем изненадвам го.
Но пък каква изненада,
само дано не припада.
Ето го пред мене - фиксирам го.

Припев:
И си казвам:
Тоя става, тоя става
да ми спира въздуха.
Тоя става, тоя става,
сладко да ме наранява.
Тоя става, тоя става,
да ми причини щета.
Предварително му се прощава! /х3