Cari Blog Ini

Selasa, 13 Desember 2011

Galena - Ne pred horata / Галена - Не пред хората

New Official 'Bulgarian' Music Video


Watch and download full video, mp3 link here,




This video, you can download with IDM (Internet Download Manager) 




Download versi mp3 dibawah ini


Galena - Ne pred horata / Галена - Не пред хората ТЕКСТ / LYRICS :
Аз на твоята маса място нямам,
но те имам след това.
Да не видят хората...
Още в колата ми налиташ без да питаш искам ли,
с тебе искам винаги....
А ти пак ме молиш
да не ни проличи
И се търсим само с очи...

Припев:
Не пред хората,
и сега ли ще ми кажеш.
Не пред хората,
с мене тайно можеш.
Не пред хората,
не желая да го чувам тук
И досега искам да те аааа....

Аз на твоята маса място нямам,
но те имам след това.
До кога ще сме така?
Като незпоната да те гледам не издържам,
чуваш ли?
Да те нямам ме боли...
А ти пак ме молиш
да не проличи
И ме търсиш само с очи...

Припев:
Не пред хората,
и сега ли ще ми кажеш.
Не пред хората,
с мене тайно можеш.
Не пред хората,
не желая да го чувам тук
И досега искам да те аааа....

А ти пак ме молиш
да не проличи
И ме търсиш само с очи...

Припев:
Не пред хората,
и сега ли ще ми кажеш.
Не пред хората,
с мене тайно можеш.
Не пред хората,
не желая да го чувам тук
И досега искам да те аааа.... /х2