Cari Blog Ini

Jumat, 09 Desember 2011

Галена - Мразя да те обичам / Galena - I Hate To Love

New Official 'Bulgarian' Music Video


Watch and download full video, mp3 link + lyric here,




This video, you can download with IDM (Internet Download Manager) 


Download versi mp3 dibawah ini

Галена - Мразя да те обичам lyric / Galena - I Hate To Love lyric

Имам безброй причини да те мразя,нека имам.
Аз знам за себе си ще ги запазя.
Искам поне веднъж да чуеш сбогом.
Искам, а все не мога.

Ти си една причина да съм жива.
Точно ти си и още много да не съм щастлива.
Виж ме на себе си отдавна не приличам.
Мразя да те обичам.

Задръж си лъжите , аз се наситих.
Глупачката в мене, крещи.
От време на време да ме обичаш.
Така удобна бях нали?

Трябва сега от теб да се откажа.
Знам че трябва, но нямам сили даже да го кажа.
Вярвах , че всяка твоя грешка бих простила.
Вярвах , но съм сгрешила.

Ти си една причина да съм жива.
Точно ти си и още много да не съм щастлива.
Виж ме на себе си отдавна не приличам.
Мразя да те обичам.

Задръж си лъжите , аз се наситих.
Глупачката в мене, крещи.
От време на време да ме обичаш.
Така удобна бях нали?